banner

15 May 2011

Curtin Islamic Society Bowling Tournament

Salah satu cara merapatkan ukhwah pemuda-pemuda Islam: Bermain bowling bersama-sama



Muka-muka yang ceria sebelum bermain bowling. Ada juga pelakon tambahan di belakang.



Inilah gaya-gaya orang yang sentiasa buat-buat sibuk. Muka macam saham dia jatuh kat KLCI, yang sorang lagi macam tengah buat business deal penting kat telefon. Padahal nak gi bowling je. Pada akhir permainan nanti, kedua-duanya mempunyai nasib yang berlainan. Sorang jadi makin tua, sorang lagi jadi top bowler.



Hiraukan pemuda hensem dan bergaya yang memakai vest hitam itu, tapi lihatlah raut wajah seorang pemuda yang suka mentertawakan orang- menakutkan dan mengerikan.



Foto ini berniat jahat mungkin. Ada maksud terselindung yang ada pada jurugambar ni. Apa motifnya menangkap gambar pemuda tersebut dengan makanan?



Minum dulu sebelum hampir kalah kepada team underdog. 



Dari paling kurang hensem ke yang paling hensem ialah Rakin, Mubin dan Faidhi.



Mereka sebenarnya sedang berjaga-jaga dengan virus muncucuk ***** yang dipelopori oleh Acad Rashad.



Ini dia pelopor Gerakan Mencucuk ***** Curtin. Bahaya.



Inilah dia the Torres of Chukai Insider Bowling Team*

*Chukai Insider adalah nama yang diberi kepada salah satu team yang bermain.









Chukai Insider team first game score. 



Chukai Insider team second game score.





Ini dia abang Miqdaddy, the fatherhood figure of Curtin Islamic Society. He's the Daddy of CIS merangkap Presiden. Tengok gaya tangan Presiden menghayun bola tu.. Pergh, mantap gayanya. Strike ke tak tanya la dia.



Ini dia pemain-pemain import dari negara lain. Namun, team mereka agak kecewa dengan prestasi mereka. Cubalah teka mereka berasal dari negara mana? Gurau je. 






Kepada Presiden E-Fact, inilah buktinya Nazri K bekerja sangat keras pada hari tersebut. Bukan senang nak tangkap gambar budak-budak berlari di tengah panas.







Mamat!!!!



Team Chukai Insider. 1st Runner Up kot...













Committee yang kerja keras untuk memastikan semuanya berjalan lancar. Yang kerja keras tu yang bernama Yusoff (baju putih) dan yang baju kelabu ni sibuk cucuk ***** orang je. Tengok gaya cucuk jari dia tu.. 













Second runner up! Team paling riuh pada first game tapi kelihatan sunyi pada second game lantaran prestasi yang tidak memuaskan. 





1st Runner Up, team paling best! Team orang tak sangka akan naik podium!



Champion! Tahniah!!!




Alhamdulillah, kejohanan bowling berjalan lancar. Objektif untuk merapatkan ukhwah sesama muslim tercapai. Semoga CIS buat lagi tournament ni next semester. 
The Chukai Insider

2 comments:

  1. "Foto ini berniat jahat mungkin. Ada maksud terselindung yang ada pada jurugambar ni. Apa motifnya menangkap gambar pemuda tersebut dengan makanan?"

    LOL.

    ReplyDelete
  2. "Foto ini berniat jahat mungkin. Ada maksud terselindung yang ada pada jurugambar ni. Apa motifnya menangkap gambar pemuda tersebut dengan makanan?"

    LOL.

    ReplyDelete

Anonymous comments will be deleted except comments from 'anonymous' people I know. Please refrain from comments of a racist, sexist, vulgar or derogatory nature and note that comments can be edited, rewritten for clarity or to avoid questionable issues. The Chukai Insider also reserve the right to delete off-topic comments.